Reward Manager NL

By |

Dit is een zeer vertrouwelijke (!) search en derhalve ontbreekt er enige informatie in deze vacature.

 

  • Zeer goede arbeidsvoorwaarden
  • Full time functie
  • Thuiswerken mogelijk

 

 

Neem bij interesse contact op per e-mail met een korte motivate via contact@365recruiting.nl

Payroll Specialist

By |

32-40u per week. Ben jij een topper op het gebied van salarisverwerking en vind je het leuk om in een informeel en dynamisch team te werken, dan zijn wij op zoek naar jou!

Functie

Als Payroll Specialist ben je mede-verantwoordelijk voor de verloning van circa 2.000 medewerkers die bij onze opdrachtgever (uitzendbureau) op de payroll staan, alsmede de facturatie naar klanten. Hierbij zijn de speerpunten kwaliteit, accuratesse en planning erg belangrijk. Met behulp van professionele automatiseringssystemen zorg je ervoor dat onderstaande taken zorgvuldig worden uitgevoerd.

De opdrachtgever werkt met Easyflex, een verlonings- en facturatiesysteem voor de uitzend- en payrollbranche.

Taken

  • Intensieve samenwerking met de andere medewerkers salarisadministratie en HR-medewerkers om de klant en medewerkers zo goed mogelijk van dienst te zijn;
  • Verwerken van personeelsgegevens in verlonings- en facturatiesysteem;
  • Verwerken van tarief- en salariswijzigingen, contractverlengingen;
  • Vragen met betrekking tot facturatie, verloning en betalingen vanuit HR
    beantwoorden;
  • Loon uitvraag/loonbeslagen van gerechtsdeurwaarders correct afhandelen en verwerken.

Jij hebt:

– minimaal MBO werk- en denkniveau, eventueel aangevuld met een PDL diploma;
– ervaring met het gehele Office-pakket;

– een proactieve, flexibele en hands-on mentaliteit;

– accuratesse, stressbestendigheid en zelfstandigheid;

– goede rekenkundige vaardigheden spreken voor zich;

– ervaring met Easyflex is een pré.

Wij bieden jou:

– een open en informele werksfeer in een enthousiast team binnen een dynamische organisatie;

– marktconform salaris op basis van opleiding en werkervaring;

– volop mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei;

– een zelfstandige functie waarin je de vrijheid hebt om eigen ideeën te realiseren;

Nieuwsgierig naar de organisatie en interesse in bovenstaande functie? We horen graag van je!

Neem direct contact met ons op via contact@365recruiting.nl door middel van je cv te sturen met een korte motivatie.

Talent Aquisition Specialist

By |

365 Recruiting is een dynamisch, jong en ambitieus bedrijf. Je werkt nauw samen met de Sales Director teneinde de vastgestelde kwartaal en jaardoelen te behalen.

Je begrijpt klanten, vertalen hun ambities naar gemeenschappelijk succes en verdienen zo vertrouwen.

Heb jij ervaring binnen recruitment en wil jij het recruitmentproces binnen 365 Recruiting verder optimaliseren? Heb jij zin om mee te werken aan projecten en wil je meewerken aan de uitbouw van onze recruitmentafdeling alsook de daarbij horende recruitmentstrategie & marketing?

Dan ben jij de kandidaat die we zoeken !

Hoe ziet een doordeweekse dag van onze “Talent Acquisition Specialist” binnen 365 Recruiting eruit?

In de rol van “Talent Acquisition Specialist ” ben je verantwoordelijk voor de invulling van onze veelzijdige vacatures in Nederland en eerste aanspreekpunt van onze opdrachtgevers. Naast de opmaak van functie beschrijvingen, gesprekken met het management en het beheren van de verschillende tools en vacaturebanken, ga je actief op zoek naar kandidaten en screen jij hen grondig via telefoon/video en interviews, interpreteer je de testresultaten, stel je evaluatierapporten op en geef je onderbouwde professionele feedback aan onze opdrachtgevers.

Naast dit geheel zul je eveneens werken aan verschillende projecten en processen zodat we steeds een up-to-date rekruteringsbeleid kunnen garanderen. Daarnaast ben jij leergierig en groei je mee met onze aanvullende propositie op het gebied van HR & Performance Coaching.

 

Jouw verantwoordelijkheden kun je als volgt omschrijven:

  • Jij bent verantwoordelijk voorde uitvoering van het recruitmentbeleid;
  • Je optimaliseert de recruitmentstrategie en het recruitmentproces;
  • Jij hebt oog voor het onderhouden van de bestaande rekruteringssystemen/database van kandidaten en je stelt de nodige statistieken op om het management geactualiseerde informatie te geven;
  • Je adviseert en implementeert de meest effectieve strategieën m.b.t. marketing en social media;
  • Jij bent het eerste aanspreekpunt van klanten;
  • Jij neemt deel of initieert zelf nieuwe projecten waaronder de verdere optimalisatie van de rekruteringsprocessen, Young Talent programma’s, enz; 
  • Jij zet een optimaal en kwalitatief rekruteringsproces op, rekening houdend met de beschikbare middelen en tijd om de “candidate & hiring manager experience” verder te optimaliseren.

Wie ben jij?

Om deze rol goed te kunnen vervullen zijn volgende ervaring en kennis belangrijk en verwachten we volgende competenties:

  • Je hebt een Hbo of Master Degree met een specialisatie in Business Management, Economie, Psychologie, HR of Financiën;
  • Je hebt minstens 2 jaar werkervaring binnen een soortgelijke functie;
  • Je bent een expert en sparringspartner voor het management op het gebied van recruitment;
  • Je bent perfect tweetalig (NL-ENG) en hebt een zeer goede MS Office kennis;
  • Je bent integer, enthousiast en neemt graag initiatieven.

Wat krijgt je er voor terug?

  • Werken in een dynamische omgeving met een diversiteit aan klanten.
  • Je komt terecht in een aangename werksfeer met ervaren en enthousiaste collega’s.
  • De kans om het recruitmentproces verder in te richten en optimaliseren.
  • De mogelijkheid om jouw creativiteit los te laten op digital marketing, passend bij ons bedrijf.
  • De kans om mee te groeien met ons bedrijf.
  • Een mooie werkplek om zowel kandidaten als klanten goed te kunnen ontvangen.
  • Een heel mooi salarispakket met volop groeimogelijkheden.
  • Een leaseauto behoort tot de mogelijkheden.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd? We maken graag kennis met je! Reageer nu met je motivatie via contact@365recruiting.nl

Underwriter Assistant

By |

De rol van Underwriter Assistant is een baan met veel verantwoordelijkheid en dynamiek. Een administratieve rol waarin je onze underwriters en branche specialisten helpt en ondersteunt bij de dagelijkse werkzaamheden. Er kleeft zelf een internationaal aspect aan deze rol. Momenteel zijn er twee plekken: op de afdeling Marine (Transport) en op de afdeling Property.

Ga jij deze fulltime uitdaging aan?

Wat ga je doen?
Als Underwriter Assistant heb je een baan met een administratief karakter. Je faciliteert en ondersteunt collega’s waardoor vooral de administratieve taken door jou gefaciliteerd worden. Met deze juiste verwerking en vastlegging ontzorg jij de underwriters en branche specialisten. Daarmee lever je indirect een belangrijke (commerciële) bijdrage en bouw je verder mee aan het succes van deze afdeling. Een verdere greep uit jouw werkzaamheden:

  • Naast de administratieve werkzaamheden ben jij vaardig in het analyseren en interpreteren van data en het maken van analyses (o.a. in Microsoft Excel) in bijbehorende systemen;
  • Het opmaken en/of wijzigen van polissen, het maken van schade overzichten en uitzoekwerk, bijvoorbeeld op het gebied van (bijvoorbeeld) geboekte premies;
  • Contact met diverse makelaars, dit doe je op een betrouwbare, gedegen en klantvriendelijke manier.

Wat neem je mee?

Om de rol goed te kunnen vervullen zijn een aantal eerste speerpunten vereist:

  • Je beschikt over een afgeronde hbo opleiding in verzekeringstechnieken;
  • Je beschikt zonder twijfel over het juiste werk- en denkniveau;
  • Een eerdere werkervaring in een vergelijkbare administratieve rol is zeker een troef. Dit zal ervoor zorgen dat jij je als persoon prima staande kan houden in dit zeer gedreven team;
  • Je bent analytisch sterk, goed met Excel en vaardig in het maken van analyses;
  • Je bent zeer vaardig in zowel de Nederlandse taal als de Engelse taal (in woord en schrift).

Op termijn kan het voorkomen dat je licht acceptatiewerk uitvoert, een mooie kans! Naast bovengenoemde skills zijn een aantal soft skills ook belangrijk, te weten:

  • Als persoon omschrijf jij jezelf als pro actief, zelfverzekerd, daadkrachtig en iemand die werk naar zich toe trekt en zaken najaagt;
  • Je bent controleur en regisseur en bent zeer nauwkeurig in je werk, administratief sterk en jouw analytische vaardigheden zijn goed op orde;
  • Je schept orde in een berg aan informatie en weet het werk snel, vlot en efficiënt af te handelen door het stellen van de juiste vragen;
  • Je deinst niet terug bij pittige vragen en maakt ook dan duidelijke afspraken over wat de ander kan verwachten. Je bent proactief in het maken van afspraken en geeft tijdig aan als iets niet lukt of als een genoemd tijdsbestek onrealistisch is;
  • Je pakt zonder aarzelen de telefoon, ook als je naar het buitenland moet bellen.

Wat krijg ik ervoor terug?
Je bent onderdeel van het team Underwriting Marine & Engineering of het team Underwriting Property. Bij de start mag je het volgende verwachten:

  • Een jaarcontract bij start;
  • Een prima marktconform salaris, gratificatie van 12,5% en 8% vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen (op basis van een 38-urige werkweek);
  • Werk in een dynamische en flexibele werkomgeving met de mogelijkheid om thuis te werken;
  • Een plezierige werksfeer en ruimte voor opleidingsmogelijkheden;
  • Een fantastische werkplek gelegen in hartje Rotterdam

Spreekt bovenstaande functie jou aan?
Solliciteer dan onmiddellijk en stuur jouw cv met motivatie naar contact@365recruiting.nl !