Payroll Specialist

By |

32-40u per week. Ben jij een topper op het gebied van salarisverwerking en vind je het leuk om in een informeel en dynamisch team te werken, dan zijn wij op zoek naar jou!

Functie

Als Payroll Specialist ben je mede-verantwoordelijk voor de verloning van circa 2.000 medewerkers die bij onze opdrachtgever (uitzendbureau) op de payroll staan, alsmede de facturatie naar klanten. Hierbij zijn de speerpunten kwaliteit, accuratesse en planning erg belangrijk. Met behulp van professionele automatiseringssystemen zorg je ervoor dat onderstaande taken zorgvuldig worden uitgevoerd.

De opdrachtgever werkt met Easyflex, een verlonings- en facturatiesysteem voor de uitzend- en payrollbranche.

Taken

  • Intensieve samenwerking met de andere medewerkers salarisadministratie en HR-medewerkers om de klant en medewerkers zo goed mogelijk van dienst te zijn;
  • Verwerken van personeelsgegevens in verlonings- en facturatiesysteem;
  • Verwerken van tarief- en salariswijzigingen, contractverlengingen;
  • Vragen met betrekking tot facturatie, verloning en betalingen vanuit HR
    beantwoorden;
  • Loon uitvraag/loonbeslagen van gerechtsdeurwaarders correct afhandelen en verwerken.

Jij hebt:

– minimaal MBO werk- en denkniveau, eventueel aangevuld met een PDL diploma;
– ervaring met het gehele Office-pakket;

– een proactieve, flexibele en hands-on mentaliteit;

– accuratesse, stressbestendigheid en zelfstandigheid;

– goede rekenkundige vaardigheden spreken voor zich;

– ervaring met Easyflex is een pré.

Wij bieden jou:

– een open en informele werksfeer in een enthousiast team binnen een dynamische organisatie;

– marktconform salaris op basis van opleiding en werkervaring;

– volop mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei;

– een zelfstandige functie waarin je de vrijheid hebt om eigen ideeën te realiseren;

Nieuwsgierig naar de organisatie en interesse in bovenstaande functie? We horen graag van je!

Neem direct contact met ons op via contact@365recruiting.nl door middel van je cv te sturen met een korte motivatie.

Director Total Rewards, EMEA

By |

We have an exciting opportunity for an experienced Reward professional to be part of a multinational covering 40 countries globally.  This role represents the EMEA region with a strong global component related to projects and global alignment and development programmes.

This role could be based in Rotterdam, Paris or Milan. 

Total Rewards Lead for EMEA is responsible for compensation, benefits and wellbeing frameworks, programs and policies across the Region. The Total Rewards Lead will proactively support the HR team and will deliver tangible results in support of business objectives. 

In the global HR matrix this role will also report to the (global) VP, Total Rewards and Wellbeing and will participate in the design and implementation of global total rewards frameworks, processes, protocols and systems. The Total Rewards Lead’s scope will include pensions, health, disability and life insurance policies, car programs, travel, flexible working and other relevant practices to drive market competitive, innovative and cost-effective solutions for our employees.

The Total Rewards Lead will support the annual salary budget processes providing regional market information and coordinating necessary Works Council communications with local Human Resources.

They will also introduce and manage (on-line) system solutions for executing annual C&B reviews with the goal to strengthen the performance culture.

Deliverables

Partners with internal stakeholders to align regional TR programs to the overall company framework ensuring that TR policies and programs support a performance culture

Coordinate the administration of local incentive programs including coordination of payment and communication of programs to participants. Collaborate with global TR on the design and administration of company-wide incentive programs.

Provide input to the annual salary budgeting process and oversight for the execution of annual salary review for the region coordinating with the global TR function as well as regional HR leadership

Provide oversight for the compliance and administration including contract management and renewal for regional TR policies including pension, health, wellbeing, life and disability insurances, etc.

Collaborate with HR Business Solutions team to support any HR systems and data analytics efforts with regional insight. Identify and obtain appropriate sources of regional benchmark data to effectively analyse the market competitiveness of regional total rewards programs.

Coordinate and lead the job evaluation processes ensuring alignment with overall company frameworks and local market conditions.

Collaborate with internal and external communications resources to ensure TR programs are communicated effectively and in compliance with legal and corporate guidelines.

Education/Experience/Training:

University Degree required. 5-10 years of experience within Human Resources and in support of Total Rewards programs on a regional basis. Prior experience of effective collaboration in matrix structures within large multi-national companies

Specialized Knowledge/Skills:

  • Knowledge of EU and other legal requirements (such as Privacy Laws)
  • Experience with Works Councils
  • Knowledge of plan design, administration, accounting, and compliance for defined benefit and defined contribution pension schemes
  • Knowledge of and experience supporting supplemental medical, life and disability, and other wellbeing programs

Interested? Connect immediately through sending us an e-mail with your motivation to contact@365recruiting.nl

 

Total Rewards Analyst, EMEA

By |

We have an exciting opportunity for an experienced Reward Analyst to be part of a multinational covering 40 countries globally.  This role represents the EMEA region with a strong global component related to projects and global alignment and development programmes.

As a part of the EMEA Total Rewards team you will contribute to the annual C&B calendar consisting of the benchmarking process, compliancy with (changing) rules and regulations, reporting, support and advise on C&B topics, innovation and enhancements of our policies and practices. This role is critical in ensuring that compensation and benefits across EMEA are aligned to company policies and guidelines, are competitive and are compliant with any legal and/or fiscal regulations. Within the team you will be the expert and reporting into the Director of Total Rewards EMEA.

Responsibilities & duties

Reviewing & analyzing market competitiveness and internal equity for compensation and benefits.
Ensure compensation and benefits plans are cost-effective and competitive.
Liaise with vendors as required to ensure benefits are competitive and cost-effective.
Supporting in the preparation for and facilitation of annual compensation cycle such as budgeting process and merit cycle.
Assists in the annual merit and bonus process.
Benchmark positions and analyze total cash compensation.
Advise on job evaluation in accordance with the Willis Towers Watson methodology.
Assist Local HR in creating job descriptions and job evaluations.
Assist in rollout and implementation of HR programs.
Identify and participate in continuous improvement initiatives.
Coordinate communication of compensation and benefits information to employees and other HR groups.
Develop standard and ad hoc reports, templates, dashboards, scorecards, and metrics.
Troubleshoot data and reports.
Ensure compliance with Data Privacy and Protection Guidelines. Supporting, enhancing and proper execution of retirement and/or insurance related employee benefits.
Ensuring efficient execution of all C&B processes.
Qualifications & skills
Intermediate-level university education or equivalent ability 5 years working experience in compensation & benefits.
You are analytically strong with excellent excel-skills.
You can operate at different levels within the organization.
You have a can do mentality and like to get things done.
You have strong project management skills and are able to easily adapt and prioritize under changing circumstances.
Experience in data interpretation, developing reports and report generation.
Good communication skills

Interested? Connect immediately through sending us an e-mail with your motivation to contact@365recruiting.nl

Talent Aquisition Specialist

By |

365 Recruiting is een dynamisch, jong en ambitieus bedrijf. Je werkt nauw samen met de Sales Director teneinde de vastgestelde kwartaal en jaardoelen te behalen.

Je begrijpt klanten, vertalen hun ambities naar gemeenschappelijk succes en verdienen zo vertrouwen.

Heb jij ervaring binnen recruitment en wil jij het recruitmentproces binnen 365 Recruiting verder optimaliseren? Heb jij zin om mee te werken aan projecten en wil je meewerken aan de uitbouw van onze recruitmentafdeling alsook de daarbij horende recruitmentstrategie & marketing?

Dan ben jij de kandidaat die we zoeken !

Hoe ziet een doordeweekse dag van onze “Talent Acquisition Specialist” binnen 365 Recruiting eruit?

In de rol van “Talent Acquisition Specialist ” ben je verantwoordelijk voor de invulling van onze veelzijdige vacatures in Nederland en eerste aanspreekpunt van onze opdrachtgevers. Naast de opmaak van functie beschrijvingen, gesprekken met het management en het beheren van de verschillende tools en vacaturebanken, ga je actief op zoek naar kandidaten en screen jij hen grondig via telefoon/video en interviews, interpreteer je de testresultaten, stel je evaluatierapporten op en geef je onderbouwde professionele feedback aan onze opdrachtgevers.

Naast dit geheel zul je eveneens werken aan verschillende projecten en processen zodat we steeds een up-to-date rekruteringsbeleid kunnen garanderen. Daarnaast ben jij leergierig en groei je mee met onze aanvullende propositie op het gebied van HR & Performance Coaching.

 

Jouw verantwoordelijkheden kun je als volgt omschrijven:

  • Jij bent verantwoordelijk voorde uitvoering van het recruitmentbeleid;
  • Je optimaliseert de recruitmentstrategie en het recruitmentproces;
  • Jij hebt oog voor het onderhouden van de bestaande rekruteringssystemen/database van kandidaten en je stelt de nodige statistieken op om het management geactualiseerde informatie te geven;
  • Je adviseert en implementeert de meest effectieve strategieën m.b.t. marketing en social media;
  • Jij bent het eerste aanspreekpunt van klanten;
  • Jij neemt deel of initieert zelf nieuwe projecten waaronder de verdere optimalisatie van de rekruteringsprocessen, Young Talent programma’s, enz; 
  • Jij zet een optimaal en kwalitatief rekruteringsproces op, rekening houdend met de beschikbare middelen en tijd om de “candidate & hiring manager experience” verder te optimaliseren.

Wie ben jij?

Om deze rol goed te kunnen vervullen zijn volgende ervaring en kennis belangrijk en verwachten we volgende competenties:

  • Je hebt een Hbo of Master Degree met een specialisatie in Business Management, Economie, Psychologie, HR of Financiën;
  • Je hebt minstens 2 jaar werkervaring binnen een soortgelijke functie;
  • Je bent een expert en sparringspartner voor het management op het gebied van recruitment;
  • Je bent perfect tweetalig (NL-ENG) en hebt een zeer goede MS Office kennis;
  • Je bent integer, enthousiast en neemt graag initiatieven.

Wat krijgt je er voor terug?

  • Werken in een dynamische omgeving met een diversiteit aan klanten.
  • Je komt terecht in een aangename werksfeer met ervaren en enthousiaste collega’s.
  • De kans om het recruitmentproces verder in te richten en optimaliseren.
  • De mogelijkheid om jouw creativiteit los te laten op digital marketing, passend bij ons bedrijf.
  • De kans om mee te groeien met ons bedrijf.
  • Een mooie werkplek om zowel kandidaten als klanten goed te kunnen ontvangen.
  • Een heel mooi salarispakket met volop groeimogelijkheden.
  • Een leaseauto behoort tot de mogelijkheden.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd? We maken graag kennis met je! Reageer nu met je motivatie via contact@365recruiting.nl

Underwriter Assistant

By |

De rol van Underwriter Assistant is een baan met veel verantwoordelijkheid en dynamiek. Een administratieve rol waarin je onze underwriters en branche specialisten helpt en ondersteunt bij de dagelijkse werkzaamheden. Er kleeft zelf een internationaal aspect aan deze rol. Momenteel zijn er twee plekken: op de afdeling Marine (Transport) en op de afdeling Property.

Ga jij deze fulltime uitdaging aan?

Wat ga je doen?
Als Underwriter Assistant heb je een baan met een administratief karakter. Je faciliteert en ondersteunt collega’s waardoor vooral de administratieve taken door jou gefaciliteerd worden. Met deze juiste verwerking en vastlegging ontzorg jij de underwriters en branche specialisten. Daarmee lever je indirect een belangrijke (commerciële) bijdrage en bouw je verder mee aan het succes van deze afdeling. Een verdere greep uit jouw werkzaamheden:

  • Naast de administratieve werkzaamheden ben jij vaardig in het analyseren en interpreteren van data en het maken van analyses (o.a. in Microsoft Excel) in bijbehorende systemen;
  • Het opmaken en/of wijzigen van polissen, het maken van schade overzichten en uitzoekwerk, bijvoorbeeld op het gebied van (bijvoorbeeld) geboekte premies;
  • Contact met diverse makelaars, dit doe je op een betrouwbare, gedegen en klantvriendelijke manier.

Wat neem je mee?

Om de rol goed te kunnen vervullen zijn een aantal eerste speerpunten vereist:

  • Je beschikt over een afgeronde hbo opleiding in verzekeringstechnieken;
  • Je beschikt zonder twijfel over het juiste werk- en denkniveau;
  • Een eerdere werkervaring in een vergelijkbare administratieve rol is zeker een troef. Dit zal ervoor zorgen dat jij je als persoon prima staande kan houden in dit zeer gedreven team;
  • Je bent analytisch sterk, goed met Excel en vaardig in het maken van analyses;
  • Je bent zeer vaardig in zowel de Nederlandse taal als de Engelse taal (in woord en schrift).

Op termijn kan het voorkomen dat je licht acceptatiewerk uitvoert, een mooie kans! Naast bovengenoemde skills zijn een aantal soft skills ook belangrijk, te weten:

  • Als persoon omschrijf jij jezelf als pro actief, zelfverzekerd, daadkrachtig en iemand die werk naar zich toe trekt en zaken najaagt;
  • Je bent controleur en regisseur en bent zeer nauwkeurig in je werk, administratief sterk en jouw analytische vaardigheden zijn goed op orde;
  • Je schept orde in een berg aan informatie en weet het werk snel, vlot en efficiënt af te handelen door het stellen van de juiste vragen;
  • Je deinst niet terug bij pittige vragen en maakt ook dan duidelijke afspraken over wat de ander kan verwachten. Je bent proactief in het maken van afspraken en geeft tijdig aan als iets niet lukt of als een genoemd tijdsbestek onrealistisch is;
  • Je pakt zonder aarzelen de telefoon, ook als je naar het buitenland moet bellen.

Wat krijg ik ervoor terug?
Je bent onderdeel van het team Underwriting Marine & Engineering of het team Underwriting Property. Bij de start mag je het volgende verwachten:

  • Een jaarcontract bij start;
  • Een prima marktconform salaris, gratificatie van 12,5% en 8% vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen (op basis van een 38-urige werkweek);
  • Werk in een dynamische en flexibele werkomgeving met de mogelijkheid om thuis te werken;
  • Een plezierige werksfeer en ruimte voor opleidingsmogelijkheden;
  • Een fantastische werkplek gelegen in hartje Rotterdam

Spreekt bovenstaande functie jou aan?
Solliciteer dan onmiddellijk en stuur jouw cv met motivatie naar contact@365recruiting.nl !

Orthopedagoog (Rotterdam)

By |

Als orthopedagoog bij onze opdrachtgever werk je binnen de gehandicaptenzorg. Jouw functie binnen de afdeling is het vaststellen van het profiel van elke cliënt. Dat is belangrijk voor de behandeling, begeleiding en zorg van de cliënten. Jouw werk is daarom leidend in het schetsen van het beeld van de cliënt. Daarnaast werk je samen in een team en adviseer je het management. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het toelichten van je advies aan de familieleden en andere direct betrokkenen van de cliënten. Daarbij is het belangrijk dat je als orthopedagoog professionaliteit uitstraalt en kalm je visie kunt overdragen.

Het werken in de gehandicaptenzorg kan uitdagend en afwisselend zijn. Jouw inzet bepaald hoe goed cliënten geholpen kunnen worden. Een groot verantwoordelijkheidsgevoel, een passie voor de zorg en het ervaren van voldoening bij het zien van vooruitgang is daarom belangrijk om je goed te voelen bij deze functie.

Functie-eisen:

  • Je hebt een afgeronde universitaire opleiding als orthopedagoog;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring als orthopedagoog;
  • Bezit van een Basisaantekening Psychodiagnostiek;
  • Beschikbaar voor 24 uur per week;
  • Aantoonbare en relevante werkervaring met gedragsproblematiek, crisisinterventies en behandelmethoden.

Taken/Verantwoordelijkheden:

  • Verrichten van diagnostisch onderzoek aan de hand van tests, gesprekken, observaties en vragenlijsten, gericht op persoonlijkheidsonderzoek (onder andere zelfbeeld en motivatie) en intelligentieonderzoek;
  • Vastleggen van gegevens en onderzoeks- en testresultaten in dossiers;
  • Bijdragen aan de indicatiestelling van cliënten;
  • Aanvragen van externe indicatiestelling bij het CIZ (Centrum Indicatiestelling Zorg);
  • Verzoeken om externe diagnostiek van bijvoorbeeld (jeugd)psychiaters en school- of huisarts;
  • Opstellen van verslagen omtrent de begeleiding;
  • Verzorgen van informatievoorziening naar direct betrokkenen als ouders/verzorgers, eventuele andere familieleden, begeleiders en leerkrachten;
  • Adviseren van begeleidingsteam en leerkrachten;
  • Fungeren als aanspreekpunt met betrekking tot indirect betrokkenen (bijvoorbeeld medeleerlingen);
  • Onderhouden van intensieve contacten met de opvoeders;
  • Onderhouden van contacten met onder andere de Raad voor de Kinderbescherming, Bureau Jeugdzorg en GGZ-instellingen;
  • Deelnemen aan vergaderingen met overige deskundigen en begeleiders;
  • Verlenen van advies over bijvoorbeeld didactische programma’s, lesmethoden en pedagogische technieken.

Interesse?

Neem direct contact met ons op via contact@365recruiting.nl door middel van je cv te sturen met een korte motivatie.