Payroll Specialist

By |

32-40u per week. Ben jij een topper op het gebied van salarisverwerking en vind je het leuk om in een informeel en dynamisch team te werken, dan zijn wij op zoek naar jou!

Functie

Als Payroll Specialist ben je mede-verantwoordelijk voor de verloning van circa 2.000 medewerkers die bij onze opdrachtgever (uitzendbureau) op de payroll staan, alsmede de facturatie naar klanten. Hierbij zijn de speerpunten kwaliteit, accuratesse en planning erg belangrijk. Met behulp van professionele automatiseringssystemen zorg je ervoor dat onderstaande taken zorgvuldig worden uitgevoerd.

De opdrachtgever werkt met Easyflex, een verlonings- en facturatiesysteem voor de uitzend- en payrollbranche.

Taken

  • Intensieve samenwerking met de andere medewerkers salarisadministratie en HR-medewerkers om de klant en medewerkers zo goed mogelijk van dienst te zijn;
  • Verwerken van personeelsgegevens in verlonings- en facturatiesysteem;
  • Verwerken van tarief- en salariswijzigingen, contractverlengingen;
  • Vragen met betrekking tot facturatie, verloning en betalingen vanuit HR
    beantwoorden;
  • Loon uitvraag/loonbeslagen van gerechtsdeurwaarders correct afhandelen en verwerken.

Jij hebt:

– minimaal MBO werk- en denkniveau, eventueel aangevuld met een PDL diploma;
– ervaring met het gehele Office-pakket;

– een proactieve, flexibele en hands-on mentaliteit;

– accuratesse, stressbestendigheid en zelfstandigheid;

– goede rekenkundige vaardigheden spreken voor zich;

– ervaring met Easyflex is een pré.

Wij bieden jou:

– een open en informele werksfeer in een enthousiast team binnen een dynamische organisatie;

– marktconform salaris op basis van opleiding en werkervaring;

– volop mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei;

– een zelfstandige functie waarin je de vrijheid hebt om eigen ideeën te realiseren;

Nieuwsgierig naar de organisatie en interesse in bovenstaande functie? We horen graag van je!

Neem direct contact met ons op via contact@365recruiting.nl door middel van je cv te sturen met een korte motivatie.

Underwriter Assistant

By |

De rol van Underwriter Assistant is een baan met veel verantwoordelijkheid en dynamiek. Een administratieve rol waarin je onze underwriters en branche specialisten helpt en ondersteunt bij de dagelijkse werkzaamheden. Er kleeft zelf een internationaal aspect aan deze rol. Momenteel zijn er twee plekken: op de afdeling Marine (Transport) en op de afdeling Property.

Ga jij deze fulltime uitdaging aan?

Wat ga je doen?
Als Underwriter Assistant heb je een baan met een administratief karakter. Je faciliteert en ondersteunt collega’s waardoor vooral de administratieve taken door jou gefaciliteerd worden. Met deze juiste verwerking en vastlegging ontzorg jij de underwriters en branche specialisten. Daarmee lever je indirect een belangrijke (commerciële) bijdrage en bouw je verder mee aan het succes van deze afdeling. Een verdere greep uit jouw werkzaamheden:

  • Naast de administratieve werkzaamheden ben jij vaardig in het analyseren en interpreteren van data en het maken van analyses (o.a. in Microsoft Excel) in bijbehorende systemen;
  • Het opmaken en/of wijzigen van polissen, het maken van schade overzichten en uitzoekwerk, bijvoorbeeld op het gebied van (bijvoorbeeld) geboekte premies;
  • Contact met diverse makelaars, dit doe je op een betrouwbare, gedegen en klantvriendelijke manier.

Wat neem je mee?

Om de rol goed te kunnen vervullen zijn een aantal eerste speerpunten vereist:

  • Je beschikt over een afgeronde hbo opleiding in verzekeringstechnieken;
  • Je beschikt zonder twijfel over het juiste werk- en denkniveau;
  • Een eerdere werkervaring in een vergelijkbare administratieve rol is zeker een troef. Dit zal ervoor zorgen dat jij je als persoon prima staande kan houden in dit zeer gedreven team;
  • Je bent analytisch sterk, goed met Excel en vaardig in het maken van analyses;
  • Je bent zeer vaardig in zowel de Nederlandse taal als de Engelse taal (in woord en schrift).

Op termijn kan het voorkomen dat je licht acceptatiewerk uitvoert, een mooie kans! Naast bovengenoemde skills zijn een aantal soft skills ook belangrijk, te weten:

  • Als persoon omschrijf jij jezelf als pro actief, zelfverzekerd, daadkrachtig en iemand die werk naar zich toe trekt en zaken najaagt;
  • Je bent controleur en regisseur en bent zeer nauwkeurig in je werk, administratief sterk en jouw analytische vaardigheden zijn goed op orde;
  • Je schept orde in een berg aan informatie en weet het werk snel, vlot en efficiënt af te handelen door het stellen van de juiste vragen;
  • Je deinst niet terug bij pittige vragen en maakt ook dan duidelijke afspraken over wat de ander kan verwachten. Je bent proactief in het maken van afspraken en geeft tijdig aan als iets niet lukt of als een genoemd tijdsbestek onrealistisch is;
  • Je pakt zonder aarzelen de telefoon, ook als je naar het buitenland moet bellen.

Wat krijg ik ervoor terug?
Je bent onderdeel van het team Underwriting Marine & Engineering of het team Underwriting Property. Bij de start mag je het volgende verwachten:

  • Een jaarcontract bij start;
  • Een prima marktconform salaris, gratificatie van 12,5% en 8% vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen (op basis van een 38-urige werkweek);
  • Werk in een dynamische en flexibele werkomgeving met de mogelijkheid om thuis te werken;
  • Een plezierige werksfeer en ruimte voor opleidingsmogelijkheden;
  • Een fantastische werkplek gelegen in hartje Rotterdam

Spreekt bovenstaande functie jou aan?
Solliciteer dan onmiddellijk en stuur jouw cv met motivatie naar contact@365recruiting.nl !