Talent Aquisition Specialist

By |

365 Recruiting is een dynamisch, jong en ambitieus bedrijf. Je werkt nauw samen met de Sales Director teneinde de vastgestelde kwartaal en jaardoelen te behalen.

Je begrijpt klanten, vertalen hun ambities naar gemeenschappelijk succes en verdienen zo vertrouwen.

Heb jij ervaring binnen recruitment en wil jij het recruitmentproces binnen 365 Recruiting verder optimaliseren? Heb jij zin om mee te werken aan projecten en wil je meewerken aan de uitbouw van onze recruitmentafdeling alsook de daarbij horende recruitmentstrategie & marketing?

Dan ben jij de kandidaat die we zoeken !

Hoe ziet een doordeweekse dag van onze “Talent Acquisition Specialist” binnen 365 Recruiting eruit?

In de rol van “Talent Acquisition Specialist ” ben je verantwoordelijk voor de invulling van onze veelzijdige vacatures in Nederland en eerste aanspreekpunt van onze opdrachtgevers. Naast de opmaak van functie beschrijvingen, gesprekken met het management en het beheren van de verschillende tools en vacaturebanken, ga je actief op zoek naar kandidaten en screen jij hen grondig via telefoon/video en interviews, interpreteer je de testresultaten, stel je evaluatierapporten op en geef je onderbouwde professionele feedback aan onze opdrachtgevers.

Naast dit geheel zul je eveneens werken aan verschillende projecten en processen zodat we steeds een up-to-date rekruteringsbeleid kunnen garanderen. Daarnaast ben jij leergierig en groei je mee met onze aanvullende propositie op het gebied van HR & Performance Coaching.

 

Jouw verantwoordelijkheden kun je als volgt omschrijven:

  • Jij bent verantwoordelijk voorde uitvoering van het recruitmentbeleid;
  • Je optimaliseert de recruitmentstrategie en het recruitmentproces;
  • Jij hebt oog voor het onderhouden van de bestaande rekruteringssystemen/database van kandidaten en je stelt de nodige statistieken op om het management geactualiseerde informatie te geven;
  • Je adviseert en implementeert de meest effectieve strategieën m.b.t. marketing en social media;
  • Jij bent het eerste aanspreekpunt van klanten;
  • Jij neemt deel of initieert zelf nieuwe projecten waaronder de verdere optimalisatie van de rekruteringsprocessen, Young Talent programma’s, enz; 
  • Jij zet een optimaal en kwalitatief rekruteringsproces op, rekening houdend met de beschikbare middelen en tijd om de “candidate & hiring manager experience” verder te optimaliseren.

Wie ben jij?

Om deze rol goed te kunnen vervullen zijn volgende ervaring en kennis belangrijk en verwachten we volgende competenties:

  • Je hebt een Hbo of Master Degree met een specialisatie in Business Management, Economie, Psychologie, HR of Financiën;
  • Je hebt minstens 2 jaar werkervaring binnen een soortgelijke functie;
  • Je bent een expert en sparringspartner voor het management op het gebied van recruitment;
  • Je bent perfect tweetalig (NL-ENG) en hebt een zeer goede MS Office kennis;
  • Je bent integer, enthousiast en neemt graag initiatieven.

Wat krijgt je er voor terug?

  • Werken in een dynamische omgeving met een diversiteit aan klanten.
  • Je komt terecht in een aangename werksfeer met ervaren en enthousiaste collega’s.
  • De kans om het recruitmentproces verder in te richten en optimaliseren.
  • De mogelijkheid om jouw creativiteit los te laten op digital marketing, passend bij ons bedrijf.
  • De kans om mee te groeien met ons bedrijf.
  • Een mooie werkplek om zowel kandidaten als klanten goed te kunnen ontvangen.
  • Een heel mooi salarispakket met volop groeimogelijkheden.
  • Een leaseauto behoort tot de mogelijkheden.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd? We maken graag kennis met je! Reageer nu met je motivatie via contact@365recruiting.nl

Underwriter Assistant

By |

De rol van Underwriter Assistant is een baan met veel verantwoordelijkheid en dynamiek. Een administratieve rol waarin je onze underwriters en branche specialisten helpt en ondersteunt bij de dagelijkse werkzaamheden. Er kleeft zelf een internationaal aspect aan deze rol. Momenteel zijn er twee plekken: op de afdeling Marine (Transport) en op de afdeling Property.

Ga jij deze fulltime uitdaging aan?

Wat ga je doen?
Als Underwriter Assistant heb je een baan met een administratief karakter. Je faciliteert en ondersteunt collega’s waardoor vooral de administratieve taken door jou gefaciliteerd worden. Met deze juiste verwerking en vastlegging ontzorg jij de underwriters en branche specialisten. Daarmee lever je indirect een belangrijke (commerciële) bijdrage en bouw je verder mee aan het succes van deze afdeling. Een verdere greep uit jouw werkzaamheden:

  • Naast de administratieve werkzaamheden ben jij vaardig in het analyseren en interpreteren van data en het maken van analyses (o.a. in Microsoft Excel) in bijbehorende systemen;
  • Het opmaken en/of wijzigen van polissen, het maken van schade overzichten en uitzoekwerk, bijvoorbeeld op het gebied van (bijvoorbeeld) geboekte premies;
  • Contact met diverse makelaars, dit doe je op een betrouwbare, gedegen en klantvriendelijke manier.

Wat neem je mee?

Om de rol goed te kunnen vervullen zijn een aantal eerste speerpunten vereist:

  • Je beschikt over een afgeronde hbo opleiding in verzekeringstechnieken;
  • Je beschikt zonder twijfel over het juiste werk- en denkniveau;
  • Een eerdere werkervaring in een vergelijkbare administratieve rol is zeker een troef. Dit zal ervoor zorgen dat jij je als persoon prima staande kan houden in dit zeer gedreven team;
  • Je bent analytisch sterk, goed met Excel en vaardig in het maken van analyses;
  • Je bent zeer vaardig in zowel de Nederlandse taal als de Engelse taal (in woord en schrift).

Op termijn kan het voorkomen dat je licht acceptatiewerk uitvoert, een mooie kans! Naast bovengenoemde skills zijn een aantal soft skills ook belangrijk, te weten:

  • Als persoon omschrijf jij jezelf als pro actief, zelfverzekerd, daadkrachtig en iemand die werk naar zich toe trekt en zaken najaagt;
  • Je bent controleur en regisseur en bent zeer nauwkeurig in je werk, administratief sterk en jouw analytische vaardigheden zijn goed op orde;
  • Je schept orde in een berg aan informatie en weet het werk snel, vlot en efficiënt af te handelen door het stellen van de juiste vragen;
  • Je deinst niet terug bij pittige vragen en maakt ook dan duidelijke afspraken over wat de ander kan verwachten. Je bent proactief in het maken van afspraken en geeft tijdig aan als iets niet lukt of als een genoemd tijdsbestek onrealistisch is;
  • Je pakt zonder aarzelen de telefoon, ook als je naar het buitenland moet bellen.

Wat krijg ik ervoor terug?
Je bent onderdeel van het team Underwriting Marine & Engineering of het team Underwriting Property. Bij de start mag je het volgende verwachten:

  • Een jaarcontract bij start;
  • Een prima marktconform salaris, gratificatie van 12,5% en 8% vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen (op basis van een 38-urige werkweek);
  • Werk in een dynamische en flexibele werkomgeving met de mogelijkheid om thuis te werken;
  • Een plezierige werksfeer en ruimte voor opleidingsmogelijkheden;
  • Een fantastische werkplek gelegen in hartje Rotterdam

Spreekt bovenstaande functie jou aan?
Solliciteer dan onmiddellijk en stuur jouw cv met motivatie naar contact@365recruiting.nl !

Accountmanager Bouw & Infra

By |

Ben jij klaar voor een volgende stap in je carrière en wil je werken in een ambitieuze omgeving waarin je dagelijks bezig bent met het verwerven van opdrachten?

Wij zoeken een full time gedreven commerciële accountmanager !

Ben jij ambitieus en wil jij meegroeien met de onderneming en direct contact met opdrachtgevers in de bouw en infra-branche? Dan biedt deze baan jou alle aspecten van een commercieel gedreven accountmanager.

Context

De bouwwereld verandert in een rap tempo en goede inzet van de juiste mensen alsmede een goede samenwerking en vertrouwen, is cruciaal. Onze onderneming speelt hierop in en vanuit een bestaande klantportefeuille willen wij meegroeien met deze veranderingen in de branche. Jouw gesprekspartners zijn uitvoerders en/of hoofd inkopers van bouw en infra-bedrijven en daarmee zul je direct kunnen schakelen met een besluitvormingsniveau.

Taken en verantwoordelijkheden

Verantwoordelijk voor het onderhouden van bestaande klanten.

Het uitbouwen van de klantportefeuille en actief zoeken naar kansen bij nieuwe klanten.

Het uitbouwen van commerciële mogelijkheden bij bestaande klanten.

Dagelijks overleg met collega’s over commerciële doelstellingen, resultaten en prospects.

Regelmatig sparren met collega-accountmanagers en delen van kennis en successen.

Jouw profiel

  • HBO werk- en denkniveau
  • 1 tot 3 jaar ervaring in de commercie
  • Klantgericht en betrokken
  • Resultaatgericht, gedreven en enthousiast
  • Nieuwsgierig en je neemt initiatief
  • Uitstekend in woord en geschrift
  • Woonachtig in de Randstad

Wij bieden jou

  • Een bruto maandsalaris tussen EUR 2.000,- en EUR 3.500,-, afhankelijk van ervaring
  • Leaseauto
  • Telefoon en laptop
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden
  • Een ambitieuze werkgever en collega’s
  • Leuke sociale team-events

Interesse?

Neem direct contact met ons op via contact@365recruiting.nl door middel van je cv te sturen met een korte motivatie.